Λάνσαραν και προστατευτική μάσκα… ΑΟΞ οι φίλοι της ομάδας της Ξάνθης

Μάσκα για την προστασία από τον κορονοϊό στα χρώματα και με το έμβημα του ΑΟΞ λανσαραν οι φανατικοί και σταθεροί φίλοι της ομάδας. Μπουτιγκ βέβαια εξακολουθεί να μην υπάρχει, αλλά όπως αναφέρει και το σχετικό τηλεοπτικό κυβερνητικό σποτ, μπορούμε να φτιάξουμε και μόνοι μας. Και εφόσον μπορούμε να φτιάξουμε και μόνοι μας, μπορούμε να επιλέξουμε … Συνεχίστε να διαβάζετε το Λάνσαραν και προστατευτική μάσκα… ΑΟΞ οι φίλοι της ομάδας της Ξάνθης.