Α2 Ανδρών: Ο απολογισμός της φετινής χρονιάς και το μήνυμα για την νέα σεζόν από τον Άθλο Ορεστιάδας

Τον δικό του απολογισμό για την φετινή χρονιά έκανε ο Άθλος Ορεστιάδας με την οριστική λήξη της Α2 Ανδρών, στην οποία κατέλαβε την 3η θέση. Αρχικά η ανακοίνωση ανέφερε: “Η ομάδα των ανδρών του Άθλου Ορεστιάδας κατέλαβε την τρίτη θέση στον βαθμολογικό πίνακα της Α2 εθνικής κατηγορίας για την αγωνιστική περίοδο 2019 -2020 , μία … Συνεχίστε να διαβάζετε το Α2 Ανδρών: Ο απολογισμός της φετινής χρονιάς και το μήνυμα για την νέα σεζόν από τον Άθλο Ορεστιάδας.