Α2 Ανδρών: Ο απολογισμός της φετινής χρονιάς και το μήνυμα για την νέα σεζόν από τον Άθλο Ορεστιάδας
Τον δικό του απολογισμό για την φετινή χρονιά έκανε ο Άθλος Ορεστιάδας με την οριστική λήξη της Α2 Ανδρών, στην οποία κατέλαβε την 3η θέση. Αρχικά η ανακοίνωση ανέφερε: “Η ομάδα των ανδρών του Άθλου Ορεστιάδας κατέλαβε την τρίτη θέση στον βαθμολογικό πίνακα της Α2 εθνικής κατηγορίας για την αγωνιστική περίοδο 2019 -2020 , μία … Συνεχίστε να διαβάζετε το Α2 Ανδρών: Ο απολογισμός της φετινής χρονιάς και το μήνυμα για την νέα σεζόν από τον Άθλο Ορεστιάδας.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί