Ο Σύνδεσμος Ξενοδόχων Θράκης σε διασυνοριακό πρόγραμμα

Ο Σύνδεσμος Ξενοδόχων Θράκης συμμετέχει σε διασυνοριακό πρόγραμμα με επικεφαλής εταίρο την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, συμπράττοντας με τρεις περιφερειακές διοικήσεις της Βουλγαρίας. Πρόκειται για το πρόγραμμα με τίτλο: «Smart Marketing Strategies for Tourism in the Cross-Border Area / Έξυπνες στρατηγικές μάρκετινγκ για τον τουρισμό στη διασυνοριακή περιοχή» και ακρωνύμιο: «SMS-CBA». Tο θέμα που εισηγήθηκε ο προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Aναπτυξιακού Προγραμματισμού Περιβάλλοντος και  Υποδομών της ΠΑΜΘ Κωνσταντίνος  Καλούδης, εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία, από το Περιφερειακό Συμβούλιο Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κατά την 9η τακτική συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 21 Αυγούστου 2019 στην αίθουσα συνεδριάσεων «Γεώργιος Παυλίδης» της Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης. Το συμβούλιο αποφάσισε την έγκριση αποδοχής  των όρων και των υποχρεώσεων που απορρέουν από την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου.

Στο εταιρικό σχήμα του έργου συμμετέχουν Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (επικεφαλής εταίρος του έργου), Σύνδεσμος Ξενοδόχων Θράκης, Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου, Παράρτημα Ξάνθης / «Αθηνά» Ερευνητικό Κέντρο, Περιφερειακή Διοίκηση του Χάσκοβο, Περιφερειακή Διοίκηση του Κίρτζαλι, Περιφερειακή Διοίκηση του Σμόλιαν και Περιφερειακός Τουριστικός Οργανισμός «Ροδόπη». Γενικός στόχος του έργου είναι ο συστηματικός σχεδιασμός και η οργάνωση της έξυπνης προώθησης της διασυνοριακής περιοχής ως προορισμού φυσικής κληρονομιάς. Εντοπισμός και δημιουργία ενός προϊόντος προορισμού, δηλαδή σημεία ενδιαφέροντος ορόσημο και δρομολόγια με δυνατότητα διεθνούς επωνυμίας. 

Διοργάνωση στοχευμένων εργαστηρίων και συναντήσεων με την επιχειρηματική κοινότητα. Δημιουργία ηλεκτρονικών εργαλείων για αγορά υπηρεσιών με δοκιμή τους νέους εθελοντές. Σύγχρονη εκστρατεία μάρκετινγκ, φεστιβάλ, συνέδρια για την προώθηση των εργαλείων. Το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Περιφέρειας Α.Μ.-Θ. είναι φορέας υλοποίησης του εγκεκριμένου έργου «Smart Marketing Strategies for Tourism in the Cross-Border Area / Έξυπνες Στρατηγικές Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό στην  Διασυνοριακή Περιοχή».

Ο συνολικός προϋπολογισμός της ΠΑΜΘ είναι 224.297,30 ευρώ, ενώ ο συνολικός προϋπολογισμός για το σύνολο των εταίρων είναι 994.996,70 ευρώ.

Πηγή: https://www.xronos.gr