Από τις Σάπες ξεκίνησαν τα φετινά Kids Athletics για τα σχολεία του Νομού Ροδόπης

 

Από τις Σάπες ξεκίνησε για φέτος στη Ροδόπη το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Kids Athletics, που μυεί τους μικρούς μαθητές του νομού στις αξίες του κλασικού αθλητισμού.

Ο αθλητισμός είναι γιορτή, κι αυτό αποδείχθηκε από τα χαμόγελα των μικρών μαθητών του Διαπολιτισμικού Δημοτικού Σχολείου Σαπών, τα οποία και συμμετείχαν το πρωί της Πέμπτης 8 Φεβρουαρίου στο κλειστό γυμναστήριο Σαπών, σε αυτή τη δράση.

Η δράση Kids Athletics προγραμματίστηκε από την Ομάδα Φυσικής Αγωγής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης παρουσία της Σχολικής Συμβούλου Φυσικής Αγωγής Θράκης Ξανθής Κωνσταντινίδου.

«Αφού πήραμε εντολή από το υπουργείο την προηγούμενη εβδομάδα να ξεκινήσουμε τη δράση μας, ως πρώτη ενέργεια αποφασίσαμε να τρέξουμε το πρόγραμμα Kids Athletics για τα δημοτικά σχολεία των Σαπών», εξηγεί στην εφημερίδα Χρόνος ο υπεύθυνος της ομάδας φυσικής αγωγής του νομού Ροδόπης, Χρήστος Γαντζίδης, σχετικά με την καθυστέρηση για την οποία ευθυνόταν το υπουργείο.

Αναφορικά με καθαυτή τη δράση, προσθέτει ότι «η δράση Kids Athletics πραγματοποιείται στα δημοτικά σχολεία όλης της Ελλάδας. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα παιδαγωγικό πρόγραμμα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Κλασικού Αθλητισμού, με σκοπό να προσελκύσει τα παιδιά στον στίβο. Τα παιδιά συμμετέχουν κατά ομάδες και γνωρίζουν μέσα από το παιχνίδι τα αθλήματα του κλασικού αθλητισμού».

Ο κος Γαντζίδης εξηγεί και το λόγο που επιλέχθηκαν τα σχολεία των Σαπών, αλλά και τα μελλοντικά σχέδια περί επέκτασης του Kids Athletics. «Εμείς σε πρώτη φάση εντάξαμε τα δημοτικά σχολεία των Σαπών, γιατί οι Σάπες όπως και η γύρω περιοχή δεν έχουν τη δυνατότητα να έρχονται στο κέντρο, γι’ αυτό εδώ και τρία χρόνια η ομάδα μας αποφάσισε να πηγαίνει εκεί και να υλοποιεί το συγκεκριμένο πρόγραμμα.  Συζητάμε να επεκτείνουμε το πρόγραμμα και στα σχολεία του ορεινού όγκου της Οργάνης, και είμαστε σε συζητήσεις με τους διευθυντές των σχολείων ώστε να ορίσουμε την κατάλληλη περίοδο για να ανέβει η ομάδα μας στον ορεινό όγκο».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here