Super League: Ισόπαλο το δεύτερο φιλικό του ΑΟΞ επί Βουλγαρικού εδάφους

 

Μετά τη νίκη επί στο πρώτο φιλικό επί της Σπάρτακ Πλέβεν, η ομάδα της Ξάνθης αντιμετώπισε την Κέρκυρα στο δεύτερό παιχνίδι της προετοιμασίας της, αλλά αυτή τη φορά αναδείχθηκε ισόπαλη και μάλιστα με λευκό σκορ με την ομάδα των Φαιάκων.

Με λευκή ισοπαλία έληξε το δεύτερο φιλικό παιχνίδι του ΑΟΞ, επί βουλγαρικού εδάφους, αφού η Θρακιώτικη ομάδα, μετά την νίκη της στο πρώτο παιχνίδι επί της Σπάρτακ Πλέβεν με 3-0 την περασμένη Πέμπτη, το απόγευμα της Κυριακής έμεινε στο 0-0 με την Κέρκυρα, δείχνοντας παρ’όλα αυτά αρκετά καλά στοιχεία. Μάλιστα ανεπίσημο ντεμπούτο έκανε το απόγευμα της Κυριακής με τη φανέλα της Ξάνθης και ο νεοαποκτηθέντας Μπρίτο που αγωνίστηκε τα πρώτα 35 λεπτά της αναμέτρησης.

Όσον αφορά τώρα τις φάσεις του αγώνα, η Ξάνθη έδειξε αρκετά καλά στοιχεία, αφού ήταν αυτή που είχε το πάνω χέρι στη δημιουργία. Όμως το γεγονός, πως δεν μπορούσε να τελειώσει τις φάσεις που δημιουργούσε, της στέρησε την νίκη. Οι Θρακιώτες απείλησαν με τους Κασάδο, Φασίδη και Σβάρνα στο πρώτο μέρος, ενώ η μόνη ευκαιρία που είχε η Κέρκυρα ήταν μια φάση στο ξεκίνημα του αγώνα με την Κεφαλιά του Μπαλάφα, την οποία όμως απέκρουσε ο Ζίβκοβιτς.

Στην επανάληψη η ομάδα της Ξάνθης ήταν η κυρίαρχος του αγώνα, και έφτασε πολύ κοντά στο γκολ, όμως καμία από τις 3 φορές ο Κάστρο δεν κατάφερε να βρει δίχτυα και να ανοίξει το σκορ, και έτσι οι δυο ομάδες αναδείχθηκαν ισόπαλες με 0-0. Ο Μίλαν Ράσταβατς είχε την ευκαιρία να μοιράσει τον χρόνο συμμετοχής στους ποδοσφαιριστές του και σ’ αυτό το παιχνίδι, προκειμένου σταδιακά να αρχίσουν να αποκτούν αγωνιστική φόρμα, καθώς σε λιγότερο από ένα μήνα είναι προγραμματισμένη η έναρξη του νέου πρωταθλήματος.

ΞΑΝΘΗ Α’ ΗΜΙΧΡΟΝΟ (Μίλαν Ράσταβατς): Ζίβκοβιτς, Κασάδο, Μπαξεβανίδης, Φλίσκας, Σβάρνας, Ντε Λούκας, Καμαρά, Ορφανίδης Π., Ρότσε, Γέντρισεκ, Μπρίτο (35′ Φασίδης).

ΞΑΝΘΗ Β’ ΗΜΙΧΡΟΝΟ (Μίλαν Ράσταβατς): Γκαραβέλης, Συλλά, Ορφανίδης Λ., Χατζητερζόγλου, Λισγάρας, Λουσέρο, Μελιόπουλος, Κώστας, Κίκε, Κάστρο, Φασίδης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here