Χρυσός ο Εβρίτης Νίκος Παπαδόπουλος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Στίβου ΑμεΑ

  Περήφανο έκανε τον Έβρο στην πρώτη του συμμετοχής σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα στίβου ΑμεΑ ο Νίκος παπαδόπουλος, αφού κατάφερε όχι μόνο να ανέβει στο βάθρο (εις διπλούν), αλλά πήρε και το χρυσό μετάλλιο. Συγκεκριμένα, όπως γράφει το e-evros, ο αθλητής του Α.Σ. ΑμεΑ Κότινος ανέβηκε στο βάθρο από την πρώτη κιόλας ημέρα του Πανελλήνιο Πρωτάθλημα … Συνεχίστε να διαβάζετε το Χρυσός ο Εβρίτης Νίκος Παπαδόπουλος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Στίβου ΑμεΑ.