Στο συνέδριο του ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής η αφρόκρεμα των προπονητών της Εθνικής Παραολυμπιακής Ομάδας

 

Η αφρόκρεμα των προπονητών της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής θα βρίσκεται το απόγευμα της Παρασκευής στην Κομοτηνή και θα συμμετάσχει στην στρογγυλή τράπεζα του 25ου Συνεδρίουτ ΤΕΦΑΑ με θέμα «Παραολυμπιακά Μετάλλια: Η προπονητική στο προσκήνιο».

Η στρογγυλή τράπεζα θα έχει ως συντονιστές τον παραολυμπιονίκη της κολύμβησης Αλέξανδρο Ταξιλδάρη και την προπονήτριά του το 2004, όταν και κατέκτησε το μετάλλιο στην Αθήνα, Μαρία Μπαξεβάνη.

Το θέμα «Προπονητικός σχεδιασμός αθλητών με ή χωρίς αναπηρία: ίδια φιλοσοφία-κοινές απαιτήσεις» θα αναπτύξει η καθηγήτρια φυσικής αγωγής και τέως Ομοσπονδιακή Προπονήτρια Στίβου Κ. Δράκου.

Για την «Προετοιμασία της Εθνικής Ομάδας Άρσης Βαρών σε Πάγκο για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο 2016» θα μιλήσει ο Δ. Ιωαννίδης, Ομοσπονδιακός Προπονητής Άρσης Βαρών σε πάγκο.

«Προετοιμασία της Εθνικής Ομάδας Ξιφασκίας για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο 2016» είναι το θέμα που θα αναπτύξει ο Δ. Κάζαγλης, Ομοσπονδιακός Προπονητής Ξιφασκίας και  Ξιφασκίας με αμαξίδιο.

Τέλος, ο Τάσος Καλιτσάρης, ο Αλεξανδρουπολίτης προπονητής του Δήμου Μιχαλεντζάκη, θα αναπτύξει το θέμα «389 εικοσιτετράωρα αφοσίωσης για 59’’27 χρυσής Παραολυμπιακής κούρσας!».

Στη συγκεκριμένη στρογγυλή τράπεζα οι τέσσερις καταξιωμένοι «παραολυμπιακοί» προπονητές της Ανθής Καραγιάννη και της Αλεξάνδρας Δήμογλου, του Δήμου Μιχαλετζάκη, του παύλου Μάμαλου, του Μπακοχρήστου, του Τριανταφύλλου καταθέτουν τις απόψεις τους.

Οι προπονητές καλούνται να αξιοποιήσουν υψηλού επιπέδου προπονητικές γνώσεις, παράλληλα όμως η εφαρμογή στην πράξη απαιτεί δύσκολες προσαρμογές στις ιδιαιτερότητες της αναπηρίας.

Η παρουσίαση και καταγραφή των εμπειριών των προπονητών των μεταλλίων, θα αποτελέσει το υπόβαθρο προκειμένου να απαντηθούν κρίσιμα ερωτήματα: Ταυτίζεται ο προπονητικός σχεδιασμός αθλητών με ή χωρίς αναπηρία;

Ποιες οι συνθήκες προπόνησης και η προσβασιμότητα στους χώρους άθλησης στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες; Ποια είναι η συνταγή της επιτυχίας του προπονητή ΑμεΑ; Ποια γνώση είναι κυρίως απαραίτητη: της προπονητικής ή της αναπηρίας;