Super League: Η τελευταία θέση της Ξάνθης στα εισιτήρια και η τεράστια πτώση χρόνο με τον χρόνο

 

Μια απίστευτα καθοδική πορεία ακολουθεί η Ξάνθη όσο αφορά τα εισιτήρια που κόβονται στο γήπεδο των Πηγαδίων.

Όπως φαίνεται από τα επίσημα στοιχεία της Super League, η Ξάνθη χρόνο με το χρόνο κόβει όλο και λιγότερα εισιτήρια, με αποτέλεσμα στους έως τώρα εντός έδρας αγώνες που έχει δώσει να βρίσκεται τελευταία και μάλιστα με… μεγάλη διαφορά, στα «κομμένα» εισιτήρια.

Συγκεκριμένα η Ξάνθη φέτος έχει κόψει στους τρεις εντός έδρας αγώνες που έχει δώσει μόλις 2.580 εισιτήρια που κατά μέσο όρο αντιστοιχούν σε 860 εισιτήρια ανά αγώνα. Η προτελευταία ομάδα στην κατάταξη των εισιτηρίων είναι η αντίπαλος της Ξάνθης το Σάββατο, Κέρκυρα, που έχει 3.674 εισιτήρια με μέσο όρο τα 919, ενώ μια θέση πιο πάνω βρίσκεται ο Λεβαδειακός που έχει μέσο όρο εισιτηρίων 922 ανά αγώνα και 3.689 συνολικά έως τώρα.

Το ότι η ομάδα δεν έχει φέρει καλό αποτέλεσμα εντός έδρας δεν αποτελεί δικαιολογία, αφού ειδικά στο ματς του περασμένου Σαββάτου η Ξάνθη προερχόταν από δυο τεράστριες νίκες εκτός έδρας επί Παναθηναϊκού και Πλατανιά και θα περίμενε κανείς το λιγότερο ως ένδειξη ευγνωμοσύνης προς τους παίκτες ο κόσμος να πάει στο γήπεδο, να τους χειροκροτήσει και να τους ανταμείψει έτσι για την προσπάθεια και τις επιτυχίες τους.

Όπως όμως δείχνουν τα επίσημα στοιχεία, κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει και αυτό πλέον γίνεται ευκόλως αντιληπτό. Έτσι και αλλιώς, η χώρα διανύει μια πολύ δύσκολη εποχή και το κάθε ευρώ μετράει για τη τσέπη του Έλληνα φιλάθλου και καταναλωτή. Έτσι κι αλλιώς, η πτώση είναι καθοδική για όλες τις ομάδες.

Ίσως ήρθε η ώρα οι ομάδες της Super League, συμπεριλαμβανομένης και της Ξάνθης, να αλλάξουν «ρότα» και να κατανοήσουν πως οι εποχές που μιλούσαν απλά για άνοδο του επιπέδου του πρωταθλήματος και απλά έμεναν στα λόγια τελείωσαν και πρέπει να προβούν σε σημαντικές αλλαγές για την πραγματική άνοδο του επιπέδου.

Ωστόσο, άλλο το να έχεις γενικά πτώση όπως όλοι και άλλο το να είσαι ο τελευταίος στην λίστα των 16 ομάδων της Super League, παρασύροντας προς τα κάτω και τον μέσο όρο των άλλων. Πέρα από το γενικό πρόβλημα, τα φαινόμενα δείχνουν πως υπάρχει και ειδικότερο στην Ξάνθη, πριν συμπληρωθεί καν ενάμισης χρόνος από την ιστορική παρουσία σε τελικό Κυπέλλου Ελλάδος που θα περίμενε κανείς να δώσει ώθηση στις πωλήσεις εισιτηρίων.

Οι της Ξάνθης το έχουν καταλάβει πως υπάρχει πρόβλημα σε αυτό τον τομέα, αλλά το ερώτημα είναι, οι τακτικές που ακολουθεί η ομάδα στο επικοινωνιακό της πλαίσιο (αν υπάρχει κάποια τακτική και επικοινωνιακή στρατηγική τελικά) αρκούν; Είναι οι κατάλληλες; Ή μήπως πρέπει να υπάρξει αλλαγή πορείας (και) σε αυτό το τομέα; Σε κάθε περίπτωση δεν αξίζει μια υγιής ομάδα όπως η Ξάνθη να φιγουράρει στην τελευταία θέση του πίνακα των εισιτηρίων…