Τρεις φάσεις από το γήπεδο της Λεωφόρου όπου αδικήθηκε κατάφωρα η (θριαμβεύτρια) ομάδα της Ξάνθης

 

Η Ξάνθη έφυγε θριαμβεύτρια το απόγευμα της Κυριακής από την Λεωφόρο αλλά επειδή ακούμε από το πρωί πολλά και διάφορα για την διαιτησία του αγώνα που τάχα μου ευνόησε την ομάδα της Θράκης ώστε να πάρει αυτό το υπερήφανο διπλό, πάμε να δούμε τρεις κατάφωρες αδικίες σε βάρος του ΑΟΞ.

Η πιο χαρακτηριστική περίπτωση είναι βέβαια αυτή στην φωτογραφία δεξιά, όπου βλέπετε από την γραμμή της Nova ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως οφσάιντ στην έξυπνη αντεπίθεση που πήγαινε να βγάλει η φιλοξενούμενη ομάδα. Με ευθύνη προφανώς του βοηθού που είναι στο σωστό σημείο, σταματά η φάση που θα μπορούσε να οδηγήσει στο 1-3 στις καθυστερήσεις της αναμέτρησης. Ο Μέστο καλύπτει καθαρά και τους δυο Ξανθιώτες που έβγαιναν στην αντεπίθεση και εφόσον συνεχιζόταν η φάση, θα βγαίναν φάτσα με τον Στιλ ο οποίος (σημειωτέον ήταν εκτός εστίας την δεδομένη στιγμή – και… ξέρετε τι συμβαίνει στα ματς με την Ξάνθη όταν ο Στιλ αποφασίζει να αφήσει για λίγο την εστία του).

 

Βέβαια θα πείτε, μικρό το κακό, στις καθυστερήσεις βρισκόμασταν, το αποτέλεσμα δεν θα άλλαζε. Ποτέ δεν ξέρεις βέβαια, αλλά να το δεχθούμε. Σε καμία περίπτωση όμως δεν δικαιολογείται η φάση που είχε προηγηθεί σε καίριο σημείο, όταν ο Νιέτο έβγαινε φάτσα με το τέρμα και ο Ζέκα τον τράβηξε και τον γκρέμισε. «Φάουλ για την Ξάνθη και κόκκινη προφανώς για τον Ζέκα» είδε μέχρι και ο ρεπόρτερ της Nova που μετέδιδε το ματς, αλλά τελικά ο διαιτητής Φουκάκης είχε εντελώς διαφορετική άποψη και έδειξε κάρτα στον… Ξανθιώτη για δήθεν θέατρο (που όμως δεν έκανε). Αλλη μια αδικία σε σημείο προς το τέλος του ματς, αλλά με το σκορ εύθραυστο.

Η τρίτη φάση είναι με τον Καρίμ Σολτάνι πριν τον τραυματισμό του. Από τα ριπλέι φαίνεται καθαρά ότι ανατρέπεται μέσα στην περιοχή και δικαιολογημένα ζητά πέναλτι, αφού ο Μολέδο τον γκρεμίζει χωρίς ποτέ να βρει μπάλα. Ωστόσο ο διαιτητής αντί να δώσει το πέναλτι, έδειξε κόρνερ. Και σα να μην έφτανε αυτό, λίγο μετά είχαμε λίγο πιο μετά και τον σοβαρό τραυματισμό του Σολτάνι ο οποίος έγινε αναγκαστική αλλαγή μέσα σε αποδοκιμασίες από τον κόσμο του Παναθηναϊκού που θεώρησε ότι κάνει «θέατρο», ενώ αποδείχθηκε ότι δεν μπορούσε να περπατήσει και κινδυνεύει να χάσει έναν μήνα. Ποιος μπορεί να μιλάει για αδικία στην Λεωφόρο λοιπόν;