Η «σέλφι» του… θριάμβου των αστυνομικών της Αλεξανδρούπολης

Η Αστυνομική Διεύθυνση Αλεξανδρούπολης αναδείχθηκε πρωταθλήτρια Ελλάδος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αστυνομικών Διευθύνσεων που διεξήχθη στο πλαίσιο της 1ης Αστυνομιάδας στην Χαλκιδική. Οι Εβρίτες αστυνομικοί απέδειξαν ότι η Αλεξανδρούπολη αποτελεί την πρωτεύουσα του αθλήματος και στην Αστυνομιάδα, νικώντας ουσιαστικά την  μεικτή της υπόλοιπης Βόρειας Ελλάδας στον ημιτελικό και την ομάδα τηςΠεριφέρειας Αττικής στον τελικό. Όπως είναι … Συνεχίστε να διαβάζετε το Η «σέλφι» του… θριάμβου των αστυνομικών της Αλεξανδρούπολης.