Η αποστολή της Εθνικής ποδοσφαίρου βρίσκεται ήδη στην Αυστραλία για δύο φιλικά παιχνίδια. Ο πρόεδρος της ΕΠΟ, Γιώργος Γκιρτζίκης με αφορμή το ταξίδι αυτό μίλησε στο Ελληνικό Πρόγραμμα της Ραδιοφωνίας της Αυστραλίας SBS για την επίσκεψη αυτή της ομάδας. «Χαίρομαι κατ’ αρχάς για το ότι μας προϋπαντήσατε με θέρμη στο αεροδρόμιο. Θα δώσουν ό,τι καλύτερο … Συνεχίστε να διαβάζετε το Πάτησε Αυστραλία η Εθνική! Δηλώσεις Γκιρτζίκη από το Σίδνεϊ για την αγάπη των ομογενών για την Ελλάδα….
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί