Τίμησε Αλαβάντα και Αλεξανδρίδη ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Βαγγέλης Λαμπάκης

Δυο μεγάλες μορφές του ΠΑΟΚ, τον Κυριάκο Αλεξανδρίδη και τον Νίκο Αλαβάντα (που αποτέλεσε έναν από τους πρώτους θρακιώτες ποδοσφαιριστές που έφτασαν μέχρι και το κατώφλι της Εθνικής Ανδρών) τίμησε την περασμένη εβδομάδα για την προσφορά τους στο ποδόσφαιρο ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Βαγγέλης Λαμπάκης. Η εκδήλωση έλαβε χώρα στο πλαίσιο του 4ου  Εαρινού Φεστιβάλ Παιδικού … Συνεχίστε να διαβάζετε το Τίμησε Αλαβάντα και Αλεξανδρίδη ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Βαγγέλης Λαμπάκης.