Επιτυχίες σημείωσε το τμήμα μπάντμιντον του ΑΣ Δημοκρίτειο στο πανελλήνιο πρωτάθλημα για αθλητές κάτω των 13 ετών, που διεξήχθη στην Θεσσαλονίκη. Εκεί ο σύλλογος συμμετείχε με πέντε αθλητές και τρεις αθλήτριες, που αγωνίστηκαν στο ατομικό αγοριών και κοριτσιών, στα διπλά αγοριών και κοριτσιών αλλά και στους μεικτούς αγώνες! Τα παιδιά έδειξαν πολύ καλά στοιχεία, και παρόλο … Συνεχίστε να διαβάζετε το Επιτυχίες για τους μικρούς αθλητές μπάντμιντον του Δημοκριτείου Κομοτηνής στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα U13.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί