Έφυγαν από την Κομοτηνή και άνοιξαν ταβέρνα στη Βουλγαρία

Είδαν και αποείδαν δυο παλικαράκια από την Κομοτηνή, ξύπνοι και δραστήριοι, ότι εδώ πλέον δεν βγαίνει μεροκάματο και αποφάσισαν να ανοίξουν μια ταβερνούλα μπαίνοντας στην Βουλγαρία για καλό, φτηνό φαγητό και κρασί.

Το ετοιμάσανε το μαγαζί με μεράκι και γούστο, και ξεκίνησαν να δουλεύουν καλά. Σχεδόν κάθε βράδυ ήταν γεμάτο από κομοτηναίους «χριστιανούς και μουσουλμάνους» αλλά και πολλούς μερακλήδες Βουλγάρους που ακούγανε ελληνική μουσική και ερχόταν στο τσακίρ κέφι.

Η φήμη του εξαπλώθηκε και κάποιοι Βούλγαροι με παρεμφερή επαγγέλματα ανησύχησαν.

Τότε μπήκε ένα πρόγραμμα σε εφαρμογή, μιας και εκεί (κάτι που δεν σκέφτηκαν οι ιδιοκτήτες) το κράτος είναι οργανωμένο και πολλά αστεία δεν σηκώνουν. Δεν είναι ξέφραγο αμπέλι, ούτε όπως το λέει ο Λαζόπουλος!!!! Αφού λοιπόν το μαγαζί ήταν καθαρά «στημένο» από Έλληνες και χωρίς Βούλγαρο συνεταίρο, ήταν θέμα χρόνου να το βάλουν οι αρχές στο μάτι, και όπως έγινε!

Ανυποψίαστοι οι πελάτες, Έλληνες και Βούλγαροι, πήγαν, έφαγαν, ήπιαν, περάσανε καλά και στα 100 μέτρα τους περίμενε όλους «μα όλους» η βουλγαρική τροχαία και τους έκανε αλκοτέστ.

Έτσι άρχισε το δράμα πολλών κομοτηναίων που πέρα από το πρόστιμο και τα δικαστήρια, τους κατασχέσανε και το αυτοκίνητο, και πολλοί οδηγήθηκαν και στο αυτόφωρο. Ένας μάλιστα κομοτηναίος με ένα ειδικά διαμορφωμένο αυτοκίνητο χρειάστηκε να παρέμβουν πολιτικά πρόσωπα όχι για να του χαριστούν τα πρόστιμα και τα δικαστήρια αλλά απλά να πάρει το αυτοκίνητο που ήταν για ειδικές ανάγκες.

Αμ, πώς, που θα έλεγε και ο αείμνηστος Χατζηχρήστος

Έκατσα και το σκέφτηκα λίγο το πράγμα και κατέληξα!!! Δεν είναι όλα τα κράτη μπάχαλο!!! Ξέρουν το συμφέρον τους… Τώρα κάποιοι θα μιλήσουν για δημοκρατία κλπ. Άντε καλά αυτό θα μας φάει, ο σκοπός όμως αγιάζει τα μέσα, και καλά κάνουν!!!

Δεκατέσσερις χρήσιμες συμβουλές για τους πελάτες

1) Ο πελάτης είναι το αίμα, η καρδιά, η ψυχή, το παν στη δουλειά σας Στην πραγματικότητα είναι η ίδια η δουλειά σας.
2) Με το να είναι πελάτης σας, σας κάνει τη χάρη και δεν του κάνετε εσείς χάρη.
3) Ο πελάτης είναι συνεταίρος σας με ίσα δικαιώματα. Μην έχετε την απαίτηση να είναι σιωπηλός συνεταίρος.
4) Ο πελάτης σας έχει δικαίωμα να σκέπτεται με το δικό σας τρόπο όπως το έχετε εσείς.
5) Ο πελάτης σας έχει δικαίωμα να αλλάξει γνώμη, δεν σας συμβαίνει ν’ αλλάξετε και σεις γνώμη;
6) Ο πελάτης σας δεν υποχρεούται να σας αγαπά-αλλά θα ήταν σπουδαίο αν μπορούσατε να τον αγαπήσετε.
7) Ο πελάτης σας είναι η μεγαλύτερη περιουσία σας. Μην καταστρέφετε την περιουσία σας.
8) Ο πελάτης σας θυμάται την εξυπηρέτηση που υποσχεθήκατε να του κάνετε. Καλύτερα να την θυμηθείτε εσείς, πριν την ξαναθυμηθεί εκείνος.
9) Ο πελάτης σας μπορεί να προχωρήσει χωρίς εσάς, αλλά εσείς δεν μπορείτε να προχωρήσετε χωρίς αυτόν.
10) Ο παλιός σας πελάτης είναι πάντοτε ο καλύτερος υποψήφιος πελάτης.
11) Ο πελάτης σας δεν θα σας χειροκροτήσει γιατί κατορθώσατε να φανείτε πιο έξυπνος απ’ αυτόν, να τον κατατροπώσετε.
12) Ο πελάτης σας διατηρεί το δικαίωμα να κριτικάρει την πολιτική σας, την εταιρεία σας, εσάς τον ίδιο. Δεν έχετε το δικαίωμα να αρπάξετε ό,τι σας πέταξε και να του το πετάξετε στο πρόσωπο.
13) Ο πελάτης σας δεν είναι αριθμός, ψυχρή στατιστική, είναι ένα πλάσμα με σάρκα και αίμα.
14) Ο πελάτης σας δεν είναι ένα επεισόδιο στη ζωή της επιχειρήσεώς σας – είναι η ΖΩΗ της επιχειρήσεώς σας.

Πηγή:  http://paratiritis-news.gr/