Θρακιώτικη πρωτιά σε αγώνες του Πανελληνίου Κυπέλλου 4×4 στην Κρήτη

Εχοντας ένα Suzuki jimny για σύντροφο και οδηγό τον προσωπικό του φίλο Βαγγέλη Τσουρλάκη, ο Κομοτηναίος Μάριος Λάσκος επέστρεψε με την πρώτη θέση από αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού 4×4 που διεξήχθησαν στην Κρήτη.

Οι αγώνες έγιναν προ δεκαημέρου στο οροπέδιο Καθαρού από τη Λέσχη 4×4 του νομού Λασιθίου, με την ονομασία 6ο Wild Terrain και στα πλαίσια του Πανελλήνιου Κυπέλλου 4×4, που περιλαμβάνει αγώνες σε όλο το μήκος και το πλάτος της Ελλάδας.

Ο Λάσκος Μάριος, μέλος και ταμίας της Λέσχης 4×4 Κομοτηνής και το Suzuki του κατάφεραν να κάνουν τον ταχύτερο χρόνο μεταξύ πέντε αυτοκινήτων, με οδηγό τον Βαγγέλη Τσουρλάκη της Λέσχης Ρεθύμνου, σε μία πίστα που συνδύαζε ταχύτητα με ανώμαλο έδαφος.

«Η λέσχη Λασιθίου πάντοτε κάνει τον πιο απαιτητικό αγώνα του πρωταθλήματος λόγω εδάφους, γιατί είναι ένας ιδιόμορφος χώρος και φυσικά έχουμε λάβει μέρος σε όλο το πρωτάθλημα, εκτός από έναν αγώνα στην Πάτρα, ενώ γενικά είχαμε πάντοτε καλές θέσεις. Η δυσκολία στη διαδρομή ήταν ότι το έδαφος είχε πολλούς βράχους και πέτρες και οι διαδρομές ήταν πολύ δύσκολες, καθώς οι περισσότερες απαιτούσαν και χρήση εργάτη, ο οποίος βοηθάει το αυτοκίνητο στα σημεία όπου δεν μπορεί να μπει μόνο του. Γι’ αυτό απαιτείται και η συμμετοχή συνοδηγού», σχολίασε στην εφημερίδα “Χρόνος” ο κ. Λάσκος για τις ιδιομορφίες της πίστας και τη δική του συμμετοχή.

Ο ίδιος πρόσθεσε: «Η εμπειρία είναι μοναδική. Αυτού του είδους οι αγώνες απαιτούν όχι μόνο φυσική κατάσταση αλλά και καλή προετοιμασία οδηγού, συνοδηγού κι αυτοκινήτου. Πλέον τα αυτοκίνητά μας είναι σε ένα άλλο επίπεδο, δηλαδή δεν είναι απλά αυτοκίνητα, καθώς έχουν αγωνιστικές άδειες και δεν κυκλοφορούν στο δρόμο».  Φυσικά και πρόκειται για ένα …παράξενο άθλημα, για το οποίο η προπόνηση δεν είναι εύκολη, καθώς μπορεί να διεξαχθεί μόνο σε ειδικές συνθήκες, δηλαδή στο βουνό.

Συνεπώς, οι οδηγοί και οι συνοδηγοί της λέσχης Κομοτηνής προπονούνται συστηματικά στο βουνό, όχι σε τεχνητές πίστες, αλλά σε ελεύθερες διαδρομές που έχουν τον ίδιο δείκτη δυσκολίας με τους πραγματικούς αγώνες. «Βέβαια για να φτιάξεις ένα αγωνιστικό όχημα χρειάζεσαι αρκετά χρήματα, γιατί οι προδιαγραφές έχουν ανέβει πάρα πολύ. Έχουμε χορηγούς που μας στηρίζουν στην προσπάθεια, κι έτσι καταφέρνουμε και πηγαίνουμε σε αγώνες σε όλη την Ελλάδα», τονίζει ο κ. Λάσκος σχετικά με τα χρήματα που δαπανούνται στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και τα οποία ως γνωστόν, ,μόνο λίγα δεν είναιο.