Η παγκόσμια πρωτοτυπία του αγωνίσματος των… 5.400 μέτρων που έτρεξε ο Δήμος Μαγγίνας

Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου Εθνικών Ομάδων που έγινε στο Ηράκλειο της Κρήτης πέρασε στην ιστορία, με την Ελλάδα να επιτυγχάνει την άνοδό της στην Super League.

Στην ιστορία όμως πέρασε και το αγώνισμα των 5.000 μέτρων που τελικά ήταν… 5.400 – όπως έγραψε το ThrakiSportS ήδη από το βράδυ του περασμένου Σαββάτου, μια παγκόσμια πρωτοτυπία που έχει και άμεση θρακιώτικη πτυχή, αφού ο εκπρόσωπος της χώρας μας στο αγώνισμα ήταν ο εβρίτης πρωταθλητής του Εθνικού Αλεξανδρούπολης Δήμος Μαγγίνας.

Αντίστοιχο γεγονός δεν έχει ξανασυμβεί σε επίπεδο διεθνούς διοργάνωσης, ένα αγώνισμα στίβου εντόις σταδίου να ολοκληρώνεται με επιπλέον μέτρα. Ωστόσο συνέβη και αυτό και μάταια οι αθλητές υποστήριζαν ότι είχαν τερματίσει. Το καμπανάκι χτύπησε όταν αυτοί νόμιζαν ότι τερμάτιζαν και όλοι υποχρεώθηκαν να τρέξουν άλλη μια στροφή, συνολικά 5.400μ.!

Τί συνέβει όμως; Κάνοντας ρεπορτάζ το sportsfeed ανακάλυψε πως το λάθος ήταν συνδυασμός ανθρώπινης αμέλειας και μηχανικού λάθους. Ο στροφομέτρης του αγώνα, πάτησε το κουμπί της ηλεκτρονικής καταμέτρησης των στροφών, όμως ο ίδιος δεν αντιλήφθηκε ότι ένας γύρος δεν καταμετρήθηκε. Με αποτέλεσμα να υπάρξει γύρος… φάντασμα.

Οι άθλητες έκπληκτοι συνέχισαν να τρέχουν καθώς δεν άκουσαν το καμπανάκι του τελευταίου γύρου και μετά τον τερματισμό ξεκίνησε διαβούλευση μεταξύ των διοργανωτών και της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας προκειμένου να βρεθεί η λύση. Θα μετρήσει το αποτέλεσμα των 5.000μ. ή των 5.400μ.;

Τελικά μέτρησε το αποτέλεσμα του τερματισμού. Δηλαδή των 5.400μ. αλλά διαγράφηκαν οι χρόνοι όλων των αθλητών. Ετσι ο Δήμος Μαγγίνας με την όγδοη θέση χάρισε 4 βαθμούς στην Ελλάδα, αλλά η επίδοση που είχαμε αναφέρει στο live του περασμένου Σαββάτου θα πρέπει να θεωρείται ως  μη γενόμενη.

Μετά τον αγώνα των… 5.400μ. οι διοργανωτές εγκατέλειψαν την ηλεκτρονική στροφομέτρηση και χρησιμοποίησαν την παραδοσιακή… χειροκίνητη. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του ευρωπαϊκού στίβου όπου σε αγώνισμα δε θα υπάρχουν πουθενά κατεγραμμένες οι επιδόσεις, παρά μόνο η σειρά του τερματισμού.