– Τελικά ο Ολυμπιακός Βόλου του Αχιλλέα Μπέου θα είναι ο αντίπαλος της Ξάνθης στο μπαράζ για την παραμονή της θρακιώτικης ομάδας στην Super League. Μάλιστα, ο νέος δήμαρχος Βόλου φιλοδοξεί να αποτελεί τον πρώτο δημότη μιας πόλης που θα έχει δύο εκπροσώπους στην μεγάλη κατηγορία.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί
Ανταπόκριση από την Αθήνα: Δημήτρης Αρβανιτίδης
– Τελικά ο Ολυμπιακός Βόλου του Αχιλλέα Μπέου θα είναι ο αντίπαλος της Ξάνθης στο μπαράζ για την παραμονή της θρακιώτικης ομάδας στην Super League. Μάλιστα, ο νέος δήμαρχος Βόλου φιλοδοξεί να αποτελεί τον πρώτο δημότη μιας πόλης που θα έχει δύο εκπροσώπους στην μεγάλη κατηγορία.