Ο Νίκος Νεγιάννης νέος υπεύθυνος μάρκετινγκ του Εθνικού

Ανταπόκριση από την Αθήνα: Δημήτρης Αρβανιτίδης

–  Ο Νίκος Νεγιάννης ανέλαβε υπεύθυνος μάρκετινγκ του τμήματος βόλεϊ του Εθνικού Αλεξανδρούπολης. Αυτό έγινε γνωστό και επισήμως από δελτίο τύπου της Volley League, όπου αναφέρεται ότι βρέθηκε στην Αθήνα σε συνάντηση με τους υπεύθυνους marketing των ομάδων της Α1 Κατηγορίας.

Η συνάντηση έγινε παράλληλα με την 99η Συνεδρίαση της ΕΣΑΠ και πέρα από τον Νίκο Νεγιάννη που εκπροσώπησε τον Εθνικό Αλεξανδρούπολης, παραβρέθηκαν ακόμα οι Βασίλης Καλλιμάνης (Παμβοχαϊκός), Δημήτρης Αγραπιδάκης και Θεμιστοκλής Γεωργούλιας  (Παναθηναϊκός), Τάνια Δήμου (ΠΑΟΚ), Κώστας Νικολούζος και Μανώλης Βαμβακούσης (Φοίνικας Σύρου), Χριστίνα Τσιλιγκίρη (Ολυμπιακός) και Σωτήρης Κορφιάτης (Παναχαϊκή).

Συζητήθηκαν θέματα σχετικά με τον συντονισμό για την υλοποίηση  παροχών προς τους κεντρικούς χορηγούς της ΕΣΑΠ, τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς, τις ιδιαιτερότητες των γηπέδων κάθε ομάδας, και γενικότερα θέματα που αφορούν την ενιαία εικόνα των γηπέδων (εισιτήρια, μεικτές ζώνες συνεντεύξεων, λογότυπα χορηγών στις εμφανίσεις ομάδων, διαφημιστικές σημάνσεις στα γήπεδα, κ.α.)

Στην συνάντηση συμμετείχαν ή Μαρία Γιακουβάκη από το Τμήμα Παρακολούθησης Χορηγιών της ΟΠΑΠ και ο Αλέξης Καναβός από τη Διεύθυνση Εταιρικής Επικοινωνίας του ομίλου Forthnet Group.