Γκάφα Μαρίνου Ουζουνίδη: Αποκαλεί Τούρκους, τους μουσουλμάνους της Θράκης! Αντίδραση ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης

Εντύπωση προκαλεί το νέο περιστατικό αναφοράς βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων στη μειονότητα της Θράκης, χαρακτηρίζοντας ως «Τούρκους Μουσουλμάνους», τους μειονοτικούς της περιοχής. 

Ο Βουλευτής των ΑΝΕΛ από τον Έβρο Βασίλης Ουζουνίδης, μιλώντας στη Βουλή την Τρίτη σε άσχετη συζήτηση έκανε λόγο δύο φορές, σύμφωνα με τα πρακτικά, σε Τούρκους Μουσουλμάνους της Θράκης. Κατά την αγόρευσή του, ο βουλευτής από τον Έβρο υποστήριξε ότι –με βάση δημοσίευμα που επικαλέστηκε- σε εκδήλωση στις 31 Αυγούστου στην Κωνσταντινούπολη πρόκειται να εορταστούν τα 100 χρόνια από την ίδρυση του τότε «Tουρκικού κράτους της Δυτικής Θράκης»  και ότι οι μειονοτικοί βουλευτές της Θράκης πρόκειται να παραστούν, καλώντας τα κόμματά τους να τους αποπέμψουν !

(Σ.Σ.: Ο  σωστός όρος είναι Προσωρινή ή Αυτόνομη Κυβέρνηση Δυτικής Θράκης αλλά προφανώς ο συντάκτης του ρεπορτάζ και ο βουλευτής των ΑΝΕΛ αγνοούσαν την ιστορική έννοια του εν λόγω κράτους, που ίδρυσαν απο κοινού χριστιανοί και μουσουλμάνοι το 1913 για να αποφύγουν την ενσωμάτωση στη Βουλγαρία σύμφωνα με τη Συνθήκη του Βουκουρεστίου!)

Το XanthiPress.gr επικοινώνησε με τον τοπικό βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης Ζεϊμπέκ Χουσεΐν, ο οποιός ανέφερε ότι πρόκειται για εκδήλωση συζήτησης από Πανεπιστήμιο (και όχι εορτασμό) και για ένα ιστορικό γεγονός που χρήζει πολλαπλών ερμηνειών, την ίδρυση μιας κρατικής οντότητας που είχε ζωή μερικών ημερών, ενώ αποτέλεσε τον πρόδρομο για την ενσωμάτωση της Θράκης στην Ελλάδα, αφού άλλωστε το κράτος εκείνο αναγνωρίστηκε από την Ελληνική πλευρά και όχι από την Οθωμανική Αυτοκρατορία. Σύμφωνα με την πληροφόρησή του, πρόκειται για εκδήλωση επιστημονικού χαρακτήρα, για την οποία έμαθαν από το βουλευτή των ΑΝΕΛ, δεν έχει προσκληθεί και δεν σκόπευε να παραστεί κάποιος βουλευτής της περιοχής ενώ δεν υπάρχει και κάποια σχέση της εκδήλωσης με οργανώσεις Δυτικοθρακιωτών στην Ελλάδα ή την Τουρκία!

Λίγη ώρα αργότερα ο ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης προχώρησε στην έκδοση σκληρής ανακοίνωσης στην οποία κατηγορεί τον Βουλευτή των ΑΝΕΛ από τον Έβρο για πατριδοκαπηλία και διασπορά ανυπόστατων φημών. Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Ο βουλευτής Έβρου των ΑΝ.ΕΛ κ. Μ. Ουζουνίδης την Τρίτη 27/08 στη συνεδρίαση της Βουλής αντί να τοποθετηθεί επί του θέματος, για τον Κώδικα Κοινωφελών Περιουσιών και Σχολαζουσών Κληρονομιών, επέλεξε να επιδοθεί σε ένα ρεσιτάλ επικίνδυνου λαϊκισμού και στείρων εντυπώσεων. Με τη γνωστή πρακτική της πατριδοκαπηλίας παρουσίασε τον εαυτό του ως τη φωνή της Θράκης και των πολιτών της και αναπαράγοντας από το βήμα της Βουλής δημοσίευμα γνωστής, για τις υπηρεσίες της στο κατεστημένο σύστημα και των υποτιθέμενων “αποκαλύψεων” της, εφημερίδας, επιτέθηκε στην αξιωματική αντιπολίτευση και τους προερχόμενους από τη μειονότητα βουλευτές της και μάλιστα χωρίς οι ίδιοι να έχουν τη δυνατότητα άμεσης απάντησης στα λεγόμενα του. Από τον παροξυσμό του δε γλίτωσαν ούτε οι πολίτες της Ξάνθης και της Ροδόπης, που με τη ψήφο τους στήριξαν τις δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ και τους υποψηφίους του, τους οποίους και εγκαλούσε για την επιλογή τους.

Ο κοινωνικός αυτοματισμός και οι διαχωριστικές γραμμές εντός της κοινωνίας, που καλλιεργούνται και συντηρούνται και στην περιοχή της Θράκης, από όποια πλευρά και εάν προέρχεται είναι απόλυτα κατακριτέα και τα επικοινωνιακά παιχνίδια ορισμένων για μικροπολιτικά οφέλη είναι επικίνδυνα και αποπροσανατολιστικά από τα πραγματικά προβλήματα της κοινωνίας και τα επίδικα της συγκυρίας. Ο κόσμος της εργασίας ανεξαρτήτως χρώματος, θρησκείας και καταγωγής πλήττεται βάναυσα από την κρίση και την ασκούμενη μνημονιακή πολιτική. Η ενότητα του, υπό ταξική σκοπιά, είναι απαραίτητη για την ανατροπή της νεοφιλελεύθερης πολιτικής και αυτό τον αγώνα θα συνεχίσουμε να δίνουμε με επιμονή και υπομονή. Οι πατριωτικές κορώνες του εν λόγω βουλευτή, με οδηγό πρωτοσέλιδα και δημοσιεύματα εφημερίδων, τίτλους ειδήσεων και ανυπόστατων φημών δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα χρήσιμο παρά μόνο εντυπώσεις για μικροκομματικά οφέλη, που σε τελική ανάλυση δεν αφορούν κανέναν.

 

Πηγή:  http://www.xanthipress.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here