Για ένα ημίχρονο ο Σταθάκης στη φιλική τεσσάρα της ΑΕΚ

Ανταπόκριση από την Αθήνα: Δημήτρης Αρβανιτίδης

–  Στο δεύτερο ημίχρονο της φιλικής τεσσάρας της ΑΕΚ επί της Νέας Ιωνίας αγωνίστηκε ο Αλεξανδρουπολίτης αμυντικός Σταύρος Σταθάκης, που είχε ως παρτενέρ του στην άμυνα τον Χριστόφορο Ντούμπερετ.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η ενδεκάδα του δευτέρου μέρους ήταν αυτή που ξεχώρισε για την Ένωση, αφού σ’ αυτό το χρονικό διάστημα η Ένωση σημείωσε τα τρία από τα τέσσερα τέρματά της.

Η Νέα Ιωνία προηγήθηκε στα πρώτα λεπτά με πέναλτι του Ρόπα για να ισοφαρίσει πριν τη λήξη του πρώτου ο Δικέφαλος με κεφαλιά του Τσούπρου. Στην επανάληψη δύο γκολ του Ανάκογλου και ένα του Γροντή διαμόρφωσαν το τελικό 4-1.
 

Материалы по теме:

ΕΠΣ Έβρου: Αποτελέσματα τριημέρου, σκόρερς, βαθμολογίες και επόμενη αγωνιστική σε όλες τις Κατηγορίες
Στην Α’ Κατηγορία οι πρωτοπόρες η ΑΕ Διδυμοτείχου και η Θράκη Φερών συνέχισαν με νίκες καθώς επικράτησαν της ΑΕΚ Έβρου και του Εθνικού Αλεξανδρούπολης. Ο ...
Super League: Έδεσε τον Λουτσέσκου στον ΠΑΟΚ μέχρι το 2020 ο Ιβάν Σαββίδης
  Την επέκταση του συμβολαίου του Ραζβάν Λουτσέσκου ως το 2020 ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα η ΠΑΕ ΠΑΟΚ! Εκανε το μεγάλο βήμα με την Ξάνθη, παρέμεινε ...
ΕΠΣ Ξάνθης: Στην κορυφή πέρασε o Φίλιππος Δροσερού! Τα αποτελέσματα και η βαθμολογία στα πλεϊ οφ και πλεϊ άουτ της Β’ Κατηγορίας
  Με τους αγώνες της τρίτης αγωνιστικής των πλεϊ οφ και πλεϊ άουτ συνεχίστηκε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε η αγωνιστική δράση στο πρωτάθλημα της ...
«Έπεσαν» στην δεύτερη θέση οι Βασίλισσες! Τα αποτελέσματα και η βαθμολογία τις Γ’ Εθνικής
Ανταπόκριση από την Ξάνθη: Νεκτάριος Αμποβιανίδης - Άλλαξε ο κάτοχος της κορυφής στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής Γυναικών, με τις Νεφέλες να κερδίζουν στην ...
Μεικτές Ομάδες: 20 γκολ σε 4 αγώνες για την 4η αγωνιστική! Τα αποτελέσματα και η βαθμολογία για τους Παίδες των ΕΠΣ Έβρου, Θράκης και Ξάνθης
  Με τους αγώνες της 4ης αγωνιστικής συνεχίστηκε το Πρωτάθλημα Προεπιλογής Εθνικών Ομάδων Παίδων στον Α’ Όμιλο που μετέχουν οι Μεικτές Ομάδες των Ενώσεων της ...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here