Άλλες στρατηγικές από Ξάνθη και Πανθρακικό για τη χορηγία του ΟΠΑΠ στις φανέλες…

Ανταπόκριση από την Αθήνα: Δημήτρης Αρβανιτίδης

–  Σε ένα Δ.Σ που δεν… μύριζε μπαρούτι στην Σούπερ Λίγκα, παραλίγο να τιναχθεί στον αέρα το δημιούργημα τη κεντρικής διαχείρισης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων, αφού υπήρξε έντονο παρασκήνιο για αυτό το ζήτημα όπως και για εκείνο της χορηγίας του ΟΠΑΠ στις φανέλες!

Η… σπίθα που άναψε την φωτιά και τα αίματα ήταν το αίτημα του Παναθηναϊκού την ώρα της υπογραφής των συμβάσεων με τη Nova, για αποκλειστική χρήση των δικαιωμάτων των εντός έδρας αναμετρήσεων των ομάδων Κ20 και Κ17 του Παναθηναϊκού μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της ΠΑΕ!

Ο αντιπρόεδρος του Παναθηναϊκού Χρήστος Παναγόπουλος από την πρώτη στιγμή που βρέθηκε στο διοικητικό συμβούλιο της Λίγκας τόνιζε με κάθε τρόπο ότι αν δεν γίνει δεκτό το αίτημα της ομάδας του τότε δεν θα συναινούσε και στην υπογραφή των συμβάσεων. Όλο αυτό ξεσήκωσε… κύμα αντιδράσεων με τον νομικό σύμβουλο του συνεταιρισμού, κ. Οικονομάκη να προτείνει διακοπή του συμβουλίου και οι ομάδες να επιστρέψουν τη Δευτέρα για να υπογράψουν μονομερώς συμβόλαια με τη NOVA!

Σε αυτό αντιτάχθηκαν αμέσως τόσο ο εκπρόσωπος της ΠΑΕ Πανιώνιος, Β. Σουφλέρης όσο και ο πρόεδρος της ΠΑΕ Λεβαδειακός, Γ. Κομπότης. Οι «πράσινοι» πιέστηκαν να κάνουν πίσω όσο αφορά τα τηλεοπτικά δικαιώματα των ομάδων από τις ακαδημίες αλλά τόνιζαν πως κοιτάζουν τα συμφέροντα της ομάδας τους ακόμη κι όταν ο εκπρόσωπος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Γ. Βρέντζος τόνισε πως «μας φαίρεστε σαν ζώα»!

Τελικά το συμβούλιο διεκόπη για μισή ώρα προκειμένου ο πρόεδρος της Σούπερ Λιγκ Γιάννης Μώραλης και ο αντιπρόεδρος του Παναθηναϊκού να επικοινωνήσουν με τη NOVA, με τo συνδρομητικό κανάλι να αποδέχεται το αίτημα έναντι αντιτίμου.

Όπως διαβάζουμε όμως στο gazzetta, πολλές δυσκολίες υπήρξε και στο δεύτερο θέμα που συζητήθηκε στο Δ.Σ της Super League και αφορούσε την σύμβαση με την ΟΠΑΠ ΑΕ και τα χρήματα που δίνει ο Οργανισμός  για τη διαφήμιση στις φανέλες. Αυτά θεωρούνται από αρκετές ομάδες λίγα σε σχέση με αυτά που δίνονταν έως πέρυσι και το θέμα έχει… ψωμί.

Μέχρι αυτήν τη στιγμή δέκα ομάδες έχουν αποδεχθεί την πρόταση ενώ άλλες οκτώ (Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, Αρης, Ατρόμητος, Ξάνθη, Καλλονή, Βέροια και Παναιτωλικός) αναζητούν πιο συμφέρουσες προτάσεις. Κατά συνέπεια οι δύο ομάδες της Θράκης έχουν ακολουθήσει διαφορετικούς δρόμους. Ο Πανθρακικός έχει αποδεχθεί τη μείωση περίπου 50% που επιβάλει ο ΟΠΑΠ και θα συνεχίσει να τον διαφημίζει στην φανέλα του, ενώ η Ξάνθη δεν έχει δεχτεί τη μείωση και αναζητά μια καλύτερη πρόταση, έχοντας όμως οπάντα ανοιχτή την πόρτα στον ΟΠΑΠ σε περίπτωση που δεν βρει ή περιμένοντας καλύτερη προσφορά από τον Οργανισμό…